Test Forum :  Fourthcity Forum The fastest message board... ever.
This is a test forum. Feel free to delete it or edit after installation. 
Goto Thread: PreviousNext
Goto: Forum ListMessage ListNew TopicSearchLog In
r jag drog min fot ut
Posted by: Labi1995 (IP Logged)
Date: April 25, 2019 10:29PM

har de samma inre struktur (det vill s?ga de fyra sektionerna bandad plaststruktur under maskmaterialet som f?rbinder fr?n botten till den ?vre sn?rdelen som hj?lper till att bilda skon till foten) p? utsidan b?rjar Nike Air Max 2017 Dam verkligen k?nna sig som en ?tsp?nd band (som ett gummiband) i mitt yttersta del av min v?nstra fot efter 2-3 miles och ?r verkligen constrictive. Jag har f?rs?kt sn?ra p? skorna i olika grad av slak, men jag f?r alltid det smutsiga bandet p? utsidan av min v?nstra fot. Om jag k?r l?ngre ?n 5-6 miles ?r det n?stan om?jligt f?r mig att forts?tta utan att i grunden slacka sn?ren i inget l?ge f?r att avsluta. Jag kan inte ens g?ra en halv i dessa. Jag har inget s?dant problem i n?gon annan sko jag ?ger. NB MT101 ?r den b?sta passande och mest bekv?ma skor jag n?gonsin har haft p? min fot. Det ?r som min egen fot med en liten kudde. Jag ville verkligen verkligen ?lska Kinvara men det fungerar inte bara f?r mig. Jag beh?ver en ny sp?rsko och jag vet att MT 101 t?cker allt, men La Sportiva sp?rskor tycks kallas mitt namn fr?n raserna p? mina Ultra-knoppar. Tankar? F?r en j?mf?relsepunkt f?r alla som gillar Saucony Xodus, l?gger jag till att passformen av peregrine faktiskt k?nner (f?r mig ?nd?) mindre som Kinvara och mer som en smalare Xodus med Nike Air Max 95 Femme en l?gre h?l. Kan komma rent fr?n den volymen i toboxen som du refererar till. Jag har slitit Xodus i flera ?r och ?lskat dem. Jag k?rde ocks? det mesta av min k?rstr?cka i n?gra m?nader i Kinvara men slutade slutligen ha p? sig dem, eftersom framfoten p? sulan var lite f?r smal f?r att rymma min "sj?tte t?", s?rskilt n?r de b?rjade b?ra. ?ven Minimus k?nner mig trots mig i den regionen, delvis p? grund av det metatarsalbandet, Nike Air Max 90 Mujer men ocks? p? grund av hur insolesna m?ter skos ?vre. Peregrine k?nns perfekt f?r mig n?r det g?ller passform. Jag h?ller ocks? med Pete att det verkligen ?r mer av en ?verg?ngssko och inte en riktig minimalistisk sko. Med det sagt, har jag gjort en hel del sp?r som k?rs i mina VFF Bikilor under det senaste ?ret, har jag funnit att jag Nike Air Max 97 Womens gillar en lite mer tunga p? de steniga, rooty sp?ren i Pennsylvania. Peregrine erbjuder r?tt m?ngd ljusskydd f?r min smak. Det ?r en stor mellanklass mellan min skrymmande, ?lskade Xodus och en barfota-stilskon. Senast f?rra veckan fick jag ett par Merrells senaste erbjudande i barfota av l?pande skor - Merrell Barefoot Sonic Glove (avsl?jande: dessa var medieprover och var tillhandah?lls gratis av tillverkaren). Sonic Glove ?r mycket lik den som ?r syskon Merrell Barefoot Trail Glove, och jag Nike Air VaporMax Femme k?nner mig s? bekv?m att skriva om den efter att ha anv?nt den p? bara en k?rning - en v?t 5 miler p? sp?r. I en n?tskal ?r Merrell Sonic Glove Trail Handske konstruerad med en mjuk skal ?vre i st?llet f?r ett mer ?ppet n?t. Den nya ?vre ger Sonic Glove lite mer av en betydande k?nsla, och den ?versta delen av det ?vre materialet i Sonic Glove hj?lper till att h?lla bort b?de sp?rskr?p och Nike Air Max Classic BW Femme fukt. Merrell modifierade ocks? fodret p? insidan av skon i regionen runt midfoten. I sp?rhandsken fanns det ett nylonliknande material i denna region som sv?ngde lite i mina skor och orsakade bl?sning n?r jag sprang suddl?st i dem. Det h?r materialet saknas i Sonic Glove, och jag hade inga problem med den h?r regionen n?r jag sprang ig?r. S?vitt jag kan s?ga ?r de tv? skopans noll dropps?l identiska. Vid k?rningen ?r k?nslan underfot i Sonic www.domoreso.fr Glove identisk med Trail Glove, s? i form av prestanda ?r skorna ungef?r lika. Min k?nsla ?r att Sonic Glove kommer att springa lite varmare ?n Trail Glove, men jag har ?nnu inte k?rt p? dem p? en varm dag, s? sv?rt att s?ga om v?rme kan vara ett problem. P? plussidan kan Sonic Glove vara ett perfekt alternativ som en barfota-stilsko f?r vinterk?rning. Jag sprang ig?r under vintern i sp?rhandskarna och de utf?rde fantastiskt, och den extra Nike Air Max 270 Womens v?rmen och f?rm?gan att blockera fukt b?r g?ra det m?jligt f?r Sonic Glove att fungera ?nnu b?ttre under kalla, v?ta f?rh?llanden. Den fuktavst?tande naturen hos Sonic Glove ?vre blev uppenbar ig?r n?r jag doppade min forfoot i floden medan min hund tog ett dopp. N?r jag drog min fot ut, vattnade vattnet upp och rullade strax utanf?r min sko (ungef?r som de lilla kvicksilverbubblorna som vi brukade Adidas Yeezy Boost 350 Dam trycka runt en labbb?nk i gymnasiet - jag skulle antagligen bli arresterad om jag f?rs?kte det idag!) . Jag fortsatte att leka lite i floden, och det enda s?ttet att vatten kom i skon var om jag neds?nkt tungan och sn?ren. Annars verkar den ?vre delen ganska mycket blockera vattenintr?de helt - det var ganska coolt faktiskt.

Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.